اولین محصول را واحد فروش می فروشد و محصولات بعدی را واحد خدمات پس از فروش
پس از انعقاد قرارداد فروش و ارسال رسید درخواست تجهیزات به دپارتمان واحد خدمات پس از فروش وظیفه ایجاد هماهنگی کامل جهت ارائه تجهیزات مورد نیاز و خدمات فنی در خصوص تعهدات لازم در سراسر کشور به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب به طوریکه رضایت خاطر مشتری حاصل شود بر عهده این واحد می باشد .
کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات شاخص های اصلی فعالیت واحد خدمات پس از فروش بی نهایت می باشد. تأمین رضایت خاطر مشتریان، نخستین ارزش پذیرفته شده در کلیه سطوح سازمانی گروه بی نهایت است. تعهد کامل به ارزش یاد شده، موجب شده است که این شرکت مسئولیت خود در قبال مشتری را محدود به ارائه اصیل ترین محصولات در حوزه ICT ندانسته و همراهی همه جانبه با مشتری پس از خرید تجهیزات را بعنوان یکی از اساسی ترین وظایف خود در نظر گیرد.
تأکید گروه بی نهایت بر فعالیت به صورت نماینده برندهای برتر جهانی در این حوزه و پرهیز از همکاری با تأمین کنندگان متفرقه و بدون پشتوانه، به این شرکت امکان داده است تا در کنار عرضه تجهیزات اصل و باکیفیت، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را برای مشریان خود به ارمغان آورد. این شرکت قطعات مصرفی مورد نیاز سازمان را در حداقل زمان ممکن و از طریق شرکت های مادر و تولیدکننده تأمین می نماید. بدون شک ارائه چنین سطحی از خدمات به مشتریان، جز به پشتوانه اعتبار شرکت بی نهایت و نهادینه شدن CRM در واحد خدمات پس از فروش امکانپذیر نمیباشد.
نگاهی اجمالی به فهرست پروژه های انجام شده نشاندهنده اعتبار و خدمتگذاری متعهدانه این گروه پیشرو در بین نهاد ها و سازمان های معظم کشور می باشد که این مهم توان بالای مجموعه بی نهایت را در زمینه تأمین کامل رضایت خاطر مشتریان به اثبات می رساند.
واحد خدمات پس از فروش شرکت عصر داده پردازی بی نهایت از سه بخش انبار تجهیزات پسیو، انبار تجهیزات اکتیو و واحد خدمات فنی تشکیل شده است. که بر حسب نیاز و درخواست ارایه شده بخش مربوطه تا حصول نتیجه مطلوب همراه ناظرین محترم پروژه ها خواهند بود.
کارت گارانتی
در پاسخ به اعتماد مشتریان محترم، واحد پشتیبانی بی نهایت همواره به صورت تمام وقت و آنلاین آماده ارائه خدمات درست و به موقع می باشد بر همین اساس و در جهت تسریع عملکرد این واحد، پس از ثبت سفارش توسط واحد فروش، گارانتی تجهیزات با توجه به مورد سفارش و موجودی انبار ثبت وتنطیم میگردد. اعطای کارت گارنتی به مشتریان محترم در واقع مبین تعهد کتبی و رعایت حقوق مصرف کننده در خصوص تجهیزات ارایه شده می باشد که این امر موجب افزایش و بهبود سطح رضایتمندی مشتریان محترم طی سنوات گذشته گردیده است.